Szállítási feltételek

- Futáros szállítás készpénzes utánvétellel
Az összeget a Vásárló az átadó Szállító munkatársának fizeti, mely együttesen tartalmazza az áru(k) ellenértékét és a szállítási költséget. A szállítás díja a Szállító aktuális árszabása alapján kerül megállapításra, a Szállító szállítási feltételei alapján. A szállítási díjat a vásárlás befejezése előtt a Webáruház kijelzi a Vásárló számára. Bizonyos termékek esetén (pl.: Szekcionált garázskapuk) nem választható a futárnál történő készpénzes fizetési mód. A megrendelés tartalmát a Szolgáltató a termékek rendelkezésre állása után adja át a Szállítónak.

- Futáros szállítás előreutalással
A Vásárló a Szolgáltató számlaszámára előzetesen utalja át az összeget, mely együttesen tartalmazza az áru(k) ellenértékét és a szállítási költséget. A szállítás díja a Szállító aktuális árszabása alapján kerül megállapításra, a Szállító szállítási feltételei alapján. A szállítási díjat a vásárlás befejezése előtt a Webáruház kijelzi a Vásárló számára. A termékeket a Szolgáltató a KIREBOR-Team Kft bankszámla számán történő jóváírást követően, a termékek rendelkezésre állása után adja át a Szállítónak.

- Személyes átvétel a székhelyen készpénzes fizetéssel
A Vásárló a Szolgáltató székhelyén előre egyeztetett időpontban a visszaigazolt megrendelést személyesen veszi át. Szállítási díj ebben az esetben nincsen. A Vásárló a fizetést személyesen készpénzben átvételkor teljesíti, mely készpénz átvételéről a Szolgáltató számlát ad. A megrendelés tartalmát a Szolgáltató a termékek rendelkezésre állása után adja át a Vásárlónak.

Az aktuális szállítási díjakat a rendelés leadása során a Vásárló folyamatosan látja, kiválaszthatja a megfelelőt szállítási módot, a termékek kosárba helyezését követően, ahol a következő szállítási díjak és feltételek kerülnek megállapításra. Ha a szállítási díjnál a "Hívjon" felirat jelenik meg, akkor a Szolgáltató a megrendelés elküldése után egyedi ajánlatot dolgozz ki a kiszállítás díjára vonatkozóan, melyet a Vásárlóval egyeztet.

Mennyiség és minőség

A termékek kézhezvételekor győződjön meg tételesen a rendelés tartalmáról, csak ezután vegye át és írja alá a Szállítótól kapott elismervényt. A Szállító távozása után, hiányzó termékekre vonatkozó reklamációt nem tudunk elfogadni. Ha a termékkel kapcsolatban minőségi problémát észlel, azt haladéktalanul jelezze a Szolgáltató felé írásban fényképpel emailben vagy postai úton és küldje vissza az árut vizsgálatra. További részletek a Szavatossági ás jótállási tájékoztatóban olvashat.

Sikertelen kézbesítés
Általános kiszállítási határidőnél a Szállító kettő alkalommal kísérli meg a megrendelt áruk átadását. Ezután a megrendelést a KIREBOR-Team Kft érvénytelennek nyilvánítja és törli, a csomagot új megrendelés leadásával igényelheti. Ha az áru átvételét az átvevő az első alkalomkor megtagadja, akkor a futárszolgálat nem kísérli meg a második kézbesítést és visszakerül a termék a telephelyünkre, a megrendelést ez esetben a KIREBOR-Team Kft érvénytelennek nyilvánítja és törli, a csomagot új megrendelés leadásával igényelheti.

6772 Deszk, Kossuth köz 1/a
Hívjon minket:
+36 20 264 9021